De’Longhi PAC EM82 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De’Longhi PAC EM82 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

b**************@g******** 16-06-2023

Super airco voor een mooie prijs

Geschreven voor: De’Longhi PAC EM82

De airco werkt super, snel op de juiste temperatuur en zeer eenvoudig in gebruik.
Tevens de mogelijkheid om te ontvochtigen.
In onze situatie is de afvoerslang vrij onhandig en groot maar dit weegt niet op tegen het grote voordeel wat deze airco ons bied.

Pluspunten

• werking
  • gebruiksgemak

Minpunten

• slang

w*********@o********** 20-12-2022

Geweldige airco

Geschreven voor: De’Longhi PAC EM82

De airco bevalt prima, goede prijs-kwaliteit verhouding. Een echte aanrader dus .

Pluspunten

• Koelt ruimte van 44 meter goed
  • Is lekker stil

Minpunten

• Ik heb geen minpunten kunnen ontdekken

w*********@o********** 01-09-2022

Geweldige aankoop

Geschreven voor: De’Longhi PAC EM82

Heel fijne aankoop, werkt prima en de kwaliteit-prijsverhouding is prima. Kortom een echte aanrader

Pluspunten

• Werkt prima
  • Eenvoudig in gebruik
  • Doet wat het moet doen
  • Geluid normaal voor dit apparaat
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Geen minpunten te bekennen

Janet 18-08-2022

Bevalt tot nu toe goed, aanrader!

Geschreven voor: De’Longhi PAC EM82

Ik wilde een airco aanschaffen voor onze slaapkamer van 24m2 met platdak (35 graden!) maar welke kies je dan, in het bos van de airco's? Na wat verschillende merken en reviews te hebben uitgespit, kwam ik uit op de DeLonghi PACEM82. Gunstige prijs en voldoet, na 3 nachten gebruik in deze bloedhitte, zeker aan onze verwachtingen. Hij staat de hele nacht aan, maar de herrie die een airco doorgaans maakt, weegt niet op tegen de heerlijke verkoeling die hij geeft! De tip is ook om het temperatuursverschil tussen binnen en buiten niet groter dan 6 graden in te stellen.
Eerst de gehele gebruiksaanwijzing doorgespit om alle functies in mijn geheugen op te slaan. Alles is super duidelijk en gebruiksvriendelijk.
Fijn dat er een slangetje bijzit die je op de goede hoogte aan de airco kunt koppelen zodat er keurig een emmer onder kan staan om de condens op te vangen, wat zeker nodig is met deze hoge luchtvochtigheid. Alles is makkelijk aan te sluiten en de witte afvoerslang is lang genoeg om uit het raam te hangen. Verder zitten alle afgebeelde accessoires er keurig bij, heel handig. Tip: laat de airco na liggend vervoer zeker 6 tot 12 uur staan voor gebruik, zodat alle vloeistoffen weer naar hun plek kunnen vloeien alvorens hem in te schakelen, zodat het apparaat niet stuk draait. Wij hopen dat deze airco zeker nog wat jaren zijn werk goed blijft doen met de hoge temperaturen buiten en dus binnen!

Pluspunten

• Koelt goed
  • Accessoires
  • Zeer gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk verplaatsbaar

Warmte koeler 19-07-2022

Prima

Geschreven voor: De’Longhi PAC EM82

Warme bovenverdieping en na review te hebben gelezen deze aangeschaft.
Doet zijn werk vind wel de uit gaande slang erg stug waardoor hij snel los gaat van de machine.
Product is ook vrij zwaar.

Pluspunten

• Gemakkelijk te bedienen
  • Koelt goed

Minpunten

• Slang te stug
  • Zwaar

Dunja 11-04-2022

Miskoop van het jaar

Geschreven voor: De’Longhi PAC EM82

Ik raad deze airconditioning echt niemand aan.
Ik had deze gekocht op aanraden van iemand gekocht die echt tevreden was over dit merk.
Deze airconditioning heeft volgens de beschrijving 3 verschillende standen en 1 automatisch stand , alléén dat blijkt dus totaal niet te kloppen.
Je kunt hier niet van verschillende standen en één automatisch stand spreken, aangezien egaal welke stand je ook aan zet, op het moment dat hij de gewenste temperatuur bereikt heeft springt hij uit, en dan springt hij pas aan op het moment dat de temperatuur in de ruimte veranderd.
Dus je kunt bij de eerste drie standen écht niet ervan uit gaan dat die bijvoorbeeld de gehele nacht aan zou blijven, ( blijft lopen) want daar is helaas dus écht geen enkele spraken van.
Delonghi heeft niet in hun handleiding staan dat alle standen automatisch zijn, en dat hoort er wel in te staan zodat je weet wat je koopt.
Contact opnemen met Delonghi heeft geen enkel nut, want hun service is echt waardeloos, ze sturen je van het kastje naar de muur, en uiteindelijk komt het er op neer dat je zelf iets verkeerds doet.
Helaas voor hun heeft de winkel waar ik deze heb gekocht, deze nagekeken en het hele weekend getest en uiteindelijk geconstateerd dat alle standen dus automatisch werken.
Dit is de miskoop van 2022 .
Ik mag mij een andere airconditioning van de winkel uit komen zoeken, en dat zal zéér zeker géén Delonghi gaan worden

Pluspunten

• Geen pluspunten

Minpunten

• Stopt bij het bereiken temperatuur
  • Alle standen werken automatisch
  • Blijft niet de gehele nacht aan

p***********@h********** 09-09-2021
Geschreven voor: De’Longhi PAC EM82

beschrijving is slecht maar werkt prima verders te veel boekje en geen tekening.